Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.

Gastenboek

  • 03-11-2019 - Beste Daniëlle, dank voor je vraag. Het gezegde gaat dat...  lees meer
  • 02-11-2019 - Heb een vraagje ,mag/kan je niet voor jezelf een heksensteen...  lees meer
  • 02-11-2019 - Zeer tevreden met mijn bestelling en de levering was erg...  lees meer
Plaats een bericht

Nieuwsbrief

Meld u aan voor onze nieuwsbrief
Aanmelden

Aanbieding

VEEL GESTELDE VRAGEN

Hoe weet ik of KISHOP een betrouwbare webwinkel is? KISHOP houdt zich aan de Wet verkopen op afstand. Op de website van ConsuWijzer kun je alle voorwaarden lezen waar wij als webshop aan voldoen. Heb je aan die informatie nog niet voldoende? Doe dan de ConsuWijzer online Shopscan.

KISHOP is een kleine webwinkel die ondanks de grote concurrentie op internet toch hoge kwaliteit aanbiedt tegen lage prijzen. Hoe doen jullie dat? Wij investeren NIET in meerkosten zoals lidmaatschappen bij thuiswinkelkeurmerken, (zoals bijvoorbeeld 'Thuiswinkel.org') maar kiezen WEL de juiste en meest betrouwbare, professionele webshop-software-aanbieder (Mijnwebwinkel.nl, die overigens zelf wel is aangesloten bij een keurmerk als 'Thuiswinkel.org'), om onze webshop op te laten draaien. Aan het fijt dat onze webshop al jaren draait op dit webwinkelplatform, mag je best ontlenen dat wij een betrouwbare webshop voeren.

Ik heb mijn bestelling geplaatst en een orderbestiging ontvangen. Wat nu? Het is nu zaak je bestelling zo spoedig mogelijk te betalen, tenzij je ze zelf komt ophalen. Dan betaal je bij het afhalen.

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden? Verzending gebeurt in de regel vrijwel meteen ná ontvangst van je betaling, en uiterlijk binnen 3 werkdagen daarna.

Wat kost verzenden en hoe gaat dat? Wij verzenden tegen de normale posttarieven van PostNL en partners zonder track trace. Wil je meer zekerheid over de bezorging en jouw bestelling kunnen volgen? Kies dan voor de verzendoptie met track en trace die we je tijdens het bestelproces aanbieden. NB: voor verzendopties zonder track trace optie kan KISHOP geen verantwoordelijkheid nemen ten aanzien van een correcte bezorging. Wij dragen de zorg daarvan immers in alle vertrouwen over aan PostNL. Wees echter gerust. In 99,9% van de gevallen gaat dit goed. Is er iets mis met de bezorging en had je niet voor track en trace gekozen? Vraag dan bij ons de foto op van het verzonden pakje. Wellicht de je daarmee bij de buren kunt vragen of het daar is bezorgd. Verpakkingsmaterialen berekenen wij niet. Aan verzending ben je altijd wel wat kosten kwijt. Maar kijk eens wat je bespaart aan benzine of openbaar vervoer! Hoeveel het kost, vindt je terug op pagina  verzendkosten

Ik woon in de buurt. Kan ik ook langskomen? Als je in de buurt woont of bent, kun je tijdens de openingstijden van onze kleine showroom je bestelling persoonlijk komen plaatsen en/of ophalen. Dat scheelt je de portokosten. Als je in ons dorpje zelf woont (Haler) mag je altijd vrijblijvend een kijkje komen nemen. Dan kun je de meeste artikelen van dichtbij bewonderen. (Woon je niet in Haler? Bel dan toch even van tevoren. Dan kom je niet aan een gesloten deur (een enkele keer moet van de openingstijden afgeweken worden)!

Retouren. Ik wil een product ruilen, terugsturen of er is iets niet in orde mee. Wat moet ik doen? Neem in ieder geval meteen, en liefst binnen zeven dagen na ontvangst van je bestelling contact met ons op, en leg uit wat er aan de hand is, wat je wensen zijn. Samen zoeken we naar (en vinden we in de meeste gevallen) de beste oplossing. Op alle producten in deze Webshop is de Wet verkopen op afstand van toepassing. Over de regels die wij willen hanteren als betrouwbare webshop en bij retouren, kun je een en ander terugvinden op de website van ConsuWijzer.

  • Wil je weten hoe lang je een product op zicht mag houden? Lees dan eens de informatie over bedenktijd.
  • Wil je een product retourneren? Dan zijn de verzendkosten daarvan voor jou. Je mag zelf kiezen via welk postbedrijf en met welke verzekering je een product retour stuurt. De risico's van een goede bezorging zijn daarbij voor jou. Stuur het/de artikel(en) liefst wel in dezelfde of een vergelijkbare verpakking (envelop met bubbels, goed beschermd tegen stuk gaan onderweg) aan ons retour. Nadat het/de artikel(en) ongeschonden door ons terug is ontvangen, krijg je daarvan bericht en gaan we binnen 5 werkdagen over tot terugbetaling van (een deel van) het orderbedrag.
  • We hanteren te allen tijde de voorschriften van SonsuWijzer. Wil je daar nog meer over weten? Lees dan alle informatie over retouren bij KISHOP.

Ik vind niet wat ik zoek. Ik heb een vraag. Wat kan ik doen? Wekt deze website vragen bij je op? Neem dan contact met ons op via het contactformulier op deze site, het contactformulier op de website van `KICARE® Sleutel naar geluk en succes`, of stuur je e-mail naar info@kicare.nl.

KISHOP is de webwinkel van KICARE®, gevestigd te 6012RG Haler, aan de Speltstraat 8. Tel: 0495-551215 - bgg 06-46233097. KICARE® is een gedeponeerd merk, ingeschreven bij KVK te Roermond onder nr 12068199; banknummer 1428.19.484 t.n.v. kicare, haler; BTW nummer NL1578.52.313.B01