VEEL GESTELDE VRAGEN

Deze pagina maakt onderdeel uit van de Leveringsvoorwaarden KISHOP  

Hoe weet ik of KISHOP een betrouwbare webwinkel is? KISHOP houdt zich aan de Wet verkopen op afstand. Op de website van ConsuWijzer kun je alle voorwaarden lezen waar wij als webshop aan voldoen. Heb je aan die informatie nog niet voldoende? Doe dan de ConsuWijzer online Shopscan.

KISHOP is een kleine webwinkel die ondanks de grote concurrentie op internet toch hoge kwaliteit aanbiedt tegen lage prijzen. Hoe doen jullie dat? Wij investeren NIET in meerkosten zoals lidmaatschappen bij thuiswinkelkeurmerken, (zoals bijvoorbeeld 'Thuiswinkel.org') maar kiezen WEL de juiste en meest betrouwbare, professionele webshop-software-aanbieder (Mijnwebwinkel.nl, die overigens zelf wel is aangesloten bij een keurmerk als 'Thuiswinkel.org'), om onze webshop op te laten draaien. Aan het fijt dat onze webshop al jaren draait op dit webwinkelplatform, mag je best ontlenen dat wij een betrouwbare webshop voeren.

Ik heb mijn bestelling geplaatst en een orderbestiging ontvangen. Wat nu? Het is nu zaak je bestelling zo spoedig mogelijk te betalen, tenzij je ze zelf komt ophalen. Dan betaal je bij het afhalen.

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden? Verzending gebeurt in de regel vrijwel meteen ná ontvangst van je betaling, en uiterlijk binnen 3 werkdagen daarna.

Wat kost verzenden en hoe gaat dat? Wij verzenden tegen de normale posttarieven van PostNL en partners zonder track trace. Wil je meer zekerheid over de bezorging en jouw bestelling kunnen volgen? Kies dan voor de verzendoptie met track en trace die we je tijdens het bestelproces aanbieden. NB: voor verzendopties zonder track trace optie kan KISHOP geen verantwoordelijkheid nemen ten aanzien van een correcte bezorging. Wij dragen de zorg daarvan immers in alle vertrouwen over aan PostNL. Wees echter gerust. In 99,9% van de gevallen gaat dit goed. Is er iets mis met de bezorging en had je niet voor track en trace gekozen? Vraag dan bij ons de foto op van het verzonden pakje. Wellicht de je daarmee bij de buren kunt vragen of het daar is bezorgd. Verpakkingsmaterialen berekenen wij niet. Aan verzending ben je altijd wel wat kosten kwijt. Maar kijk eens wat je bespaart aan benzine of openbaar vervoer! Hoeveel het kost, vindt je terug op pagina  verzendkosten

Ik woon in de buurt. Kan ik ook langskomen? Als je in de buurt woont of bent, kun je tijdens de openingstijden van onze kleine showroom je bestelling persoonlijk komen plaatsen en/of ophalen. Dat scheelt je de portokosten. Als je in ons dorpje zelf woont (Haler) mag je altijd vrijblijvend een kijkje komen nemen. Dan kun je de meeste artikelen van dichtbij bewonderen. (Woon je niet in Haler? Bel dan toch even van tevoren. Dan kom je niet aan een gesloten deur (een enkele keer moet van de openingstijden afgeweken worden)!

Retouren. Ik wil een product ruilen, terugsturen of er is iets niet in orde mee. Wat moet ik doen? Neem in ieder geval meteen, en uiterlijk binnen zeven dagen na ontvangst van je bestelling (of zo snel mogelijk nadat het mankement ontstaan/ontdekt is)  contact met ons op via het contactformulier, en leg uit wat er aan de hand is en wacht op ons bericht met instructies. Samen vinden we in de meeste gevallen een goede oplossing. Op alle producten in deze Webshop is de Wet verkopen op afstand van toepassing. Over de regels die wij willen hanteren als betrouwbare webshop en bij retouren, kun je een en ander terugvinden op de website van ConsuWijzer. Omdat veel van onze sieraden op bestelling al dan niet op verzoek op maat (hiernaar wordt gevraagd) worden gemaakt (meestal bestaand uit losse edelstenen en andere onderdelen zoals edelmetaal, nylon- en staaldraad, leer enz.), hanteren wij op deze regels voor dit soort artikelen en aantal uitzonderingen. Er wordt jou immers een custome-made product geleverd. Houd hier rekening mee! De uitzonderingen zijn van toepassing op retouren, ruilingen en ontvangen artikelen waar volgens de ontvanger iets mis mee is. Als dit aan de hand is, wordt onze garantieregeling van kracht. We vertellen hier verderop graag meer hierover.

  • Wil je weten hoe lang je een product op zicht mag houden? Lees dan eens de informatie over bedenktijd.
  • Wil je een ongeschonden product binnen de zichtperiode retourneren?  Dat kan. In dat geval de verzendkosten daarvan voor jou. Na ontvangst van het ongeschonden product krijg je het orderbedrag inclusief verzendkosten teruggestort als het een order betreft van alleen het teruggezonden artikel. Bestond je order ook nog uit andere producten die je wel houdt, dan krijg je alleen het productbedrag terug. Je mag zelf kiezen via welk postbedrijf en met welke verzekering je een ongeschonden op-zicht-product retour stuurt. Maar let op: de kosten en de verantwoordelijkheid voor daadwerkelijke correcte terugbezorging bij ons liggen altijd bij de klant. Klanten kiezen daarom hiervoor meest een zending met track en trace code, zodat ze verzekerd zijn van een correcte zelf ook te volgen retourlevering. Stuur het/de artikel(en) liefst wel in dezelfde of een vergelijkbare verpakking (envelop met bubbels, goed beschermd tegen stuk gaan onderweg) aan ons retour. Voeg altijd de factuur toe bij je retourzending en markeer daarop het product waar het om gaat. Geef ook eventueel aan waarom je het retour stuurt. Nadat het/de artikel(en) ongeschonden door ons terug is ontvangen, krijg je daarvan bericht. Het order- cq artikelbedrag krijg je na ontvangst binnen 5 werkdagen op je rekening teruggestort.
  • Uitgezonderd van retouren en restitutie van het aankoopbedrag, zijn maatwerk producten en geschonden handgemaakte artikelen die onverhoeds tijdens de zicht- en/of daarna tijdens de garantieperiode kapot zijn gegaan en die bij ons als zodanig gemelde zijn. Dit betreft altijd artikelen die met de hand op bestelling (al dan niet op maat) voor de klant gemaakt zijn. Het betreft artikelen waarin edelsteenkralen verwerkt zijn en waarbij vaak om de maat gevraagd wordt of waarbij een keuze-optie gegeven wordt. Voor deze gevallen treedt onze garantiebepaling van kracht. Zie hiervoor verder onder kopje Garantie. Door deze artikelen te bestellen en omdat ze (al dan niet op maat) voor jou met de hand worden gemaakt, ga je akkoord met dit garantie-aanbod.
  • Garantie. Wij leveren topkwaliteit sieraden en gebruiken voor het vervaardigen daarvan de beste (half)edelstenen en materialen die er op de markt zijn. Toch kan er onverhoeds iets mis gaan bij de vervaardiging. In dat geval kun je terugvallen op onze garantiebepaling. Op alle bestelde door ons met de hand (al dan niet op maat) gemaakte artikelen geven wij tot 1 jaar na de aankoopdatum (datum order betaald) garantie. Dit betekent dat wij het kapot gegane artikel kosteloos herstellen, vermits door de klant aannemelijk wordt gemaakt dat het mankement niet ontstond tijdens "oneigenlijk gebruik" en wij alle onderdelen van het artikel voltallig en correct verpakt hebben terugontvangen. Hiervoor gelden kortheidshalve ook de hierboven vermelde retourzending voorwaarden. De kosten voor het insturen ter reparatie zijn voor de klant. De verzendkosten na reparatie zijn voor ons! Kapotte artikelen worden enkel door ons hersteld. Ruilen voor een ander artikel is niet mogelijk!
  • Kies je voor ruilen? Dan gelden dezelfde retourregels als hierboven. Nadat het te ruilen artikel door ons ontvangen is, zullen wij jou het vervangende artikel kosteloos toezenden, na verrekening van het bedrag van het retour gestuurde artikel met het bedrag van het nieuw gekozen artikel. Het kan dus zijn dat je óf moet bijbetalen, óf nog geld van ons terug krijgt gestort. Al naar gelang je gemaakte nieuwe keuze.
  • Uitgesloten van Retouren zijn ook: producten die je kort na elkaar bestelt en die door ons in een minimale oplage van 2 per keer speciaal voor jou worden gereserveerd, samengesteld of bijbesteld. Uitgesloten van Retouren zijn daarenboven ook alle leveringen die door drukte rond de feestdagen bij PostNL of door storingen bij PostNL niet op de door jou gewenste datum/tijd bij jou door PostNL geleverd worden. Wij kunnen geen verantwoording dragen voor niet correcte of tijdige bezorging door PostNL.

We hanteren, op voornoemde uitzonderingen na, te allen tijde de voorschriften van ConsuWijzer. Wil je daar nog meer over weten? Lees dan alle informatie over retouren bij KISHOP.

Ik vind niet wat ik zoek. Ik heb een vraag. Wat kan ik doen? Wekt deze website vragen bij je op? Neem dan contact met ons op via het contactformulier op deze site, het contactformulier op de website van `KICARE® Sleutel naar geluk en succes`, of stuur je e-mail naar info@kicare.nl.

KISHOP is de webwinkel van KICARE®, gevestigd te Prinses Beatrixstraat 11, 6241EW Bunde Tel: 043-8520788 - bgg 06-46233097. KICARE® is een gedeponeerd merk, ingeschreven bij KVK te Roermond onder nr 12068199; banknummer 1428.19.484 t.n.v. kicare, haler; BTW nummer NL1578.52.313.B01

 

 

Laatst gewijzigd 05-01-2021

© 2010 - 2022 KISHOP gelukscadeaus - KI edelsteensieraden - Reisboeddha's | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel